מתחילת 2018: 97% פניות למוקד העירוני טופלו ונסגרו!

מתחילת 2018: כ-23,500 פניות למוקד העירוני, 97% טופלו ונסגרו!

 

 

מרבית הפניות למוקד הן בנושאי: ניקיון רחובות, חניות, מים וביוב ומפגעים בשטח ציבורי. פניות רבות נרשמות בנוגע לנושאי תשתיות בכרמי גת, רובן נפתחות ע"י גורמים עירוניים בהמשך לאכלוס הרובע.

 

מהנתונים ניתן לראות כי מרבית הפניות מגיעות מטעם התושבים אך גם נפתחות במסגרת עבודת מצלמות המוקד הרואה וע"י עובדי הרשות המסיירים בעיר.

 

כאמור סה"כ פניות מאז תחילת 2018: 23,720, מתוכן טופלו ונסגרו 97% מהפניות שהן 23,113 פניות.

 

 

*הנתונים מעודכנים למחצית השנה הראשונה מינואר ועד לסוף חודש יוני 2018.

לוח אירועים
לכל האירועים